time goes by so slowly*6
等待 讓時間變得好慢
*every little thing that you say or do
關於你的一切
i'm hung up
讓我心神不寧
i'm hung up on you
為你心神不寧
waiting for your call baby night and day
日以繼夜原你回電
i'm fed up
我受夠了
i'm tired of waiting on you
厭倦再牽掛著你
time goes by so slowly for those who wait
時光總是特別漫長 對等待的人而言
no time to hesitate
沒時間遲疑了
those who run seem to have all the fun
看那些活在當下的人如此快樂
i'm caught up
都怪我太著迷
i don't know what to do
亂了心智不知所措
time goes by so slowly*3
等待 讓時間變得好慢
i don't know what to do
亂了心智不知所措
every little thing that you say or do
關於你的一切
i'm hung up
讓我心神不寧
i'm hung up on you
為你心神不寧
waiting for your call baby night and day
日以繼夜的等你回電
i'm fed up
我受夠了
i'm tired of waiting on you
厭倦再牽掛著你
every little thing that you say or do
關於你的一切
i'm hung up
讓我心神不寧
i'm hung up on you
讓你心神不寧
waiting for your call baby night and day
日以繼夜的等你回電
i'm fed up
我受夠了
i'm tired of waiting on you
厭倦再牽掛著你
ring ring ring goes the telephone
鈴 鈴 鈴 電話聲聲催
the lights are on but there's no-one home
明明燈亮著 你就是不在
tick tick tock it's a quarter to two
滴 滴 滴 凌晨時分近二點
and i'm done
到此為止吧
i'm hanging up on you
我要掛電話了
i can't keep on wating for you
拒絕再等待
i know that you're still hesitating
我知道你還在猶豫
don't cry for me
別為我哭泣遺憾
'cause i'll find my way
因為我會過的更灑脫自在
you'll wake up one day but it'll to be late.
當你覺醒的那天你將會發現 一切都太遲了
*repeat.
arrow
arrow
    全站熱搜

    MiCarro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()